3 Ocak 2017 Salı

Derya ve Kemal Evlendi!

Bir blog bu kadar mı ihmal edilir? Ne fotoğraflar varmış meğer paylaşmayı unuttuğum! Derya ve Kemal evleneli epey uzun bir zaman oldu. Hatta ben işte gün gelip onların fotoğraflarını paylaşana kadar Derya ve Kemal'in bebekleri bile oldu! Onların düğün fotoğraflarını çekerken ikinci hamileliğimin henüz ilk aylarındaydım. 7. aya kadar çalışıp, sonra dinlenmeye çekildim. Kızımın dünyaya gelişi, ikimizin toparlanması ve benim tekrar işe başlamam derken ancak bu günlerde fırsat bulabildim. Uzun zamandır paylaşmadığım düğün fotoğraflarına artık blogumda yer vereceğim inşallah.

Bu arada ayçiçeği tarlasında düğün fotoğrafı çekmek uzun zamandır istediğim bir şeydi. Derya ve Kemal düğün fotoğraflarını ayçiçeği tarlasında çektiğim ilk çiftti..






Daha fazla fotoğraf için; www.instagram.com/tugbaolcer

Etiketler; Adana düğün fotoğrafçısı, düğün fotoğrafçısı Adana, Adana düğün fotoğrafları, Ayçiçeği tarlası, Ayçiçeği tarlasında düğün fotoğrafı