11 Ocak 2017 Çarşamba

Kıbrıs'ta Bir Düğün Fotoğrafı Çekimi; Safiye ve Feryat Evlendi!



Bir Kıbrıs düğünü daha! Kıbrıs'ta düğün fotoğrafı çekmeye bayıldığımı söylemiş miydim hiç? Gidip gezmekten, fotoğraf çekmekten bıkmayacağım yerlerin başında geliyor Kıbrıs. Geçen sefer Girne ve Lefkoşa'da düğün fotoğrafı çekmiştim fakat bu kez çekim Gazi Mağusa'daydı.  

Safiye ve Feryat Mağusalı bir çift. Birbirlerine çok aşıklar ve bu o kadar belli ki :) Bazen öyle bir ortamda öyle bir çifti çekiyorum ki; bir süre sonra onlar için değil kendim için fotoğraflar çekmeye başladığımı farkediyorum! Bunu hissettiren çiftler haliyle çok özel oluyor benim için.. Safiye ve Feryat'la düğün fotoğraf çekimi bu boyuta geldi tam olarak :)

Çekime Mağusa'da Lala Mustafa Paşa Camii civarında başladık. Daha sonra Salamis Bay Conti Otel'de aileler ve arkadaşlarla devam ettik. Ayrıca Safiye'nin gelinliği için söyleyecek birkaç çift sözüm olacak; Düğün Fotoğrafçılığı yapmaya başladığım günden bu yana gördüğüm en iyi gelinliklerden biriydi! Tarlatan yok, kabarıklık yok, disko topu gibi taşlar yok! Kuğu gibi, zarif, naif, tam Safiye'ye göre tasarlanmış muhteşem bir gelinlikti. Gelinliğin tasarımı -alanında Türkiye'nin en iyilerinden olan- Banu Güven'e aitti.. Tasarımlarına göz atmanızı öneririm; www.banuguven.com.tr




Daha fazla fotoğraf için; www.instagram.com/tugbaolcer

Etiketler; Adana düğün fotoğrafçısı, düğün fotoğrafçısı Kıbrıs, Kıbrıs düğün fotoğrafları, Kıbrıs dış çekim düğün fotoğrafı, Düğün öncesi dış çekim, Düğün öncesi fotoğraf çekimi, Girne Düğün Fotoğrafçısı, Lefkoşa Düğün Fotoğrafçısı, Gazi Mağusa Düğün Fotoğrafçısı