14 Şubat 2017 Salı

Niğde'de Bir Düğün Fotoğrafı Çekimi; Berna ve Mahmut Evlendi!

Ne çok kullandığımız bir cümledir; "Tanıştığıma memnun oldum!" Acaba ne kadarı öylesine söylenmiştir, ne kadarı doğrudur? Berna ve Mahmut için ben bu cümleyi tüm kalbimle söylerim, inanın. Bu kadar naif, bu kadar güzel iki insan.. Kader diye bir şey var evet ve iyi ki bir araya getirmiş onları.. 

Düğün fotoğraflarını çekmek için Niğde'ye gittim, bir Ağustos sıcağında. Adana'nın kavurucu havasından, Niğde'nin nemsiz, terletmeyen, boğmayan havası o kadar iyi geldi ki. Bir de zannediyorum ki daha önce hiç görmediğim bir yerde çekim yapmayı seviyorum ben. Berna ve Mahmut ile çekim anına kadar birbirimizi de hiç görmediğimiz için o gün her şey süpriz oldu benim için. Elimde birbirinden güzel fotoğraf kareleriyle döndüm evime..







Daha fazla fotoğraf için; www.instagram.com/tugbaolcer

Etiketler; Adana düğün fotoğrafçısı, düğün fotoğrafçısı Adana, Adana düğün fotoğrafları, Niğde düğün fotoğrafçısı, düğün fotoğrafçısı Niğde, Niğde düğün fotoğrafları