25 Ekim 2017 Çarşamba

Sürpriz Nikah; İlayda ve Berker Evlendi!


Hayal et; Düğününe 19 gün var. Evlilik fotoğraflarını düğünden önce çektirmeye karar vermişsin. Bunun için güzel bir elbise alıyorsun, hazırlanıyorsun. Bütün gün gezerek, keyifle, eğlenceli bir düğün öncesi dış çekim yapıyorsun. Ve çekimin sonunda kendini sahilde, ailen, arkadaşların, tüm sevdiklerinle birlikte sürpriz bir nikahın içinde buluyorsun! Senin nikahın! İlayda tam olarak bunu yaşadı işte :)

Berker 1,5 ay boyunca İlayda'nın ailesi, kendi ailesi ve ortak arkadaşlarıyla birlikte, her şeyi en ince ayrıntısıyla düşünüp, planlayıp bu muhteşem nikahı organize etti. En büyük risk İlayda'nın sürprizi çakması / hissetmesi ya da bir şekilde duymasıydı. Birinin ağzından kaçıracağı bir "nikah" kelimesi bütün her şeyi bozardı muhtemelen :) Herkes mi rolünü çok iyi oynar arkadaş? Ben süreç boyunca Berker ve İlayda ile o kadar çok konuştum ki, hatta İlayda'dan habersiz nikah mekanına bile gittik geldik Berker ile, ödüm kopuyordu bir pot kıracağım diye :)

Çekim açısından bakınca benim için her şey muazzamdı. Birincisi İlayda ve Berker muazzam uyumlu bir çift. Bazen biraz teslim olmak gerekiyor, iyi bir fotoğraf için.. Biz İlayda'nın elbisesinden saçına, Berker'in pantolonunun renginden ayakkabılarına, pantolon askısına kadar birlikte karar verdik. İkincisi de canım Meryem -Tulip's Floral- bize rüya gibi bir nikah ortamı hazırladı. Berker ve ben aklımızdan geçenleri anlattık, Meryem sağ olsun canla başla çalışıp adeta bir film setine çevirdi sahili. İlayda ve Berker bir ömür mutlu olacaklarına yürekten inandığım bir çift. Umuyorum hep çoğalsın mutlulukları.. Ayrıca Berker'in bu süprizinin üzerine çıkabilecek bir süpriz daha olabileceğini hiç sanmıyorum :)


















Başka fotoğraflar için; www.instagram.com/tugbaolcer

Etiketler; Adana düğün fotoğrafçısı, düğün fotoğrafçısı Adana, Adana düğün fotoğrafları, Adana dış çekim düğün fotoğrafı, Düğün öncesi dış çekim, Düğün öncesi fotoğraf çekimi, düğün sonrası dış çekim